piątek, 15 sierpnia 2014

Dziękuję!!!

DZIĘKUJĘ WAM ZA PONAD (JUŻ) 10,000 WEJŚĆ
ZAKŁADAJĄC TEGO BLOGA NIE SPODZIEWAŁAM SIĘ, ŻE TAKA LICZBA ZOSTANIE NABITA TAK SZYBKO (ZAKŁADAŁAM, ŻE ZAJMIE TO OKOŁO 100 LAT)





Gdy zobaczyłam tą liczbę pomyślałam tylko:


Na dole znajduję się informacja odnośnie rozdziału 10

Kolejną sprawą jest to że pojawił się ZWIASTUN !!!!!!
WIELKIE PODZIĘKOWANIA I BRAWA DLA @_klaudiiaa ZA WYKONANIE GO
OSOBIŚCIE UWAŻAM, ŻE JEST ON WSPANIAŁY 


zaraz utworzę zakładkę z nim :)


No i muszę podziękować niezwykłemu aniołkowi, który wysłał mi tego sms'a z akcji na tt #zadzwondoprzypadkowegotwitterowicza
Jest to jeden z słodszych sms'ów jaki dostałam
Kocham cię aniołku i wiedz, że bardzo mi przykro że nie mogłam ci odpisać, ale nie mam kasy na koncie, a jestem w Niemczech i nawet nie mam jak doładować telefonu ;c



Co do rozdziału 10
DODAM GO GDY:

  • Będzie minimum 60 komentarzy pod 9 (nie wliczam moich odpowiedzi do was oczywiście)
  • Gdy będę miała czas
  • Jutro się on mimo wszystko nie pojawi ponieważ jadę do polski po resztę moich rzeczy i nie będę mieć czasu żeby go napisać, mimo to jeśli wy się postaracie z komentarzami, ja postaram się już w niedzielę go dodać :) 
Jeszcze raz chcę wam powiedzieć:


ZA PONAD 10,000 WYŚWIETLEŃ 
   
EDIT
To ff jest też już dostępne na wattpad'zie (link w zakładce) 
ale rozdziały wcześniej będą pojawiały się tutaj :) 


~Lexi

15 komentarzy:

  1. Ostro jestem pierwsza xd

    TO MY DZIĘKUJEMY!
    Ja w szczególności, dziękuję Ci za tworzenie tak wspaniałej historii, którą normalnie kocham!
    JESTEŚ ŚWIETNA! <3
    Zazdroszczę Ci weny i umiejętność! Przyznam się, że zawsze chciałam spróbować, ale wyszły by mi pewnie jakieś pierdoły bezsensu i nie było by to nawet w 1/100000 takie wspaniałe jak twoje :DD

    MASSIVE THANK YOU FOR YWCM!

    P.S. Twoja samokrytyka mnie denerwuję, bo kurde nie piszesz jak bachor tylko jak dziewczyna pisząca jedno z najlepszych ff! :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdrościć nie ma czego :) a co do mojej samo krytyki po pierwsze: mam bardzo niską samoocenę po drugie: sama napisałaś że chciałaś spróbować, ale myślisz że by ci nie wyszło, to jest mój 1 fanfic i też myślę że nie jest zbyt dobry

      Usuń
  2. Cieszę się, że podobał ci się sms ode mnie :) ojej, no i nie mogę uwierzyć, że taki mój zwykły, głupi sms będzie natym blogu jeszcze długo, długo :D DOCENIAM KAŻDĄ SEKUNDĘ POŚWIĘCONĄ NAPISANIU KAŻDEJ POSZCZEGÓLNEJ LITERKI TEJ PIĘKNEJ HISTORII xx
    Kocham cię słońce <3
    - @jul_kie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi się podobał sms :) ja ciebie też kocham :*

      Usuń
  3. Ja ci dziękuje za to że piszesz nie wiesz jak to ff na mnie działa ;* Po prostu nie przestawaj pisać ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam w planach przestać, sprawia mi to za dużą przyjemność :)

      Usuń
  4. Witam, chciałabym zaprosić Cię na Katalog opowiadań o 5 Seconds Of Summer!
    Zapraszam do zgłoszenia się!

    [katalog5sos.blogspot.com]

    OdpowiedzUsuń
  5. To my powinniśmy ci podziękować. Jesteś wspaniała i masz talent, którego można ci pozazdrościć :) To opowiadanie na prawdę jest świetne. Każdego rozdziału wyczekuję zniecierpliwiona a gdy już się pojawi to cieszę się jak głupia :) I pisząc ten komentarz cały cza się uśmiecham, bo cieszę się, że ty się cieszysz bo jesteś w pewnym sensie moją idolką. To na prawdę niesamowite ile twój blog ma czytelników i na prawdę gratuluję ci z całego serduszka takiego wielkiego sukcesu. Kocham to opowiadanie i życzę ci przede wszystkim dużo weny, żeby to fanfiction było nadal takie niesamowite jak jest teraz albo nawet jeszcze lepsze i pragnę żebyś zawsze była taka szczęśliwa jak jesteś teraz. Jesteś najlepsza i uważam, że twoje ff biję na głowę nawet te wszystkie darki i aftery XD I... Po prostu YWCM (chyba dobrze napisałam) jest najlepsze i oby tak dalej :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady że zaraz jestem idolką, zdecydowanie się na idolkę nie nadaję xd Bez przesady też że YWCM jest lepsze niż Dark i After, czytam oba i daleko mi do nich :)

      Usuń
  6. CO ?!!!! To już koniec ?! Niee!! Ja tutaj tak płakałam ;C ale Gwen i Luke są szczęśliwi i tacy słodcy ♥ błagam cie stwórz nowego ff, jesteś najlepsza < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest koniec, to jest tylko notka z podziekowaniami, to ff nie jest nawet wpołowie akcji, przeeiduję na obecną chwilę około 30 rozdziałów, więc tu akcja się dopiero zaczyna 😄 a ta notka to podziękowanie dla czytelników za 10 000 wyświetleń 😄

      Usuń
  7. Jesteś najlepsza! Twój ff jest cudowny, nie mogę doczekać 10 rozdziału, niech ten ff nigdy się nie skończy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś niestety się skończy, ale jeszcze nie jesteśmy w połowie nawet :)

      Usuń
  8. Jak dla mnie to to ff powinno miec minimum 50k wyswietlen bo jest ldhlashdjlhd. Styl pisania swietny a fabuła jeszcze lepsza ! Nie mogę się doczekac 10 ! Codziennie sprawdzam lol
    kocham Cie aniołku <3
    http://addicted-fanfic.blogspot.com/
    brooksybiebs

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady że 50k to już był by istny obłęd :) ale gdy kiedyś do takiej liczby dojdzie djfbvjbfdjsbk będę się cieszyć jak głupia.
      ilysm2 :)

      Usuń